2014. április 15., kedd

Virágzik a chili



Tekintettel, hogy sokáig volt jó idő az ősszel, a cserépben lévő chili növénykéim újabb 
és újabb virágot hoztak. Akkor mutattam fotókat:




A chiliket később behoztam és a házban teleltek át.
Szinte mindennap szüreteltem 1 darabot.
A régi levelek lehullottak idővel, de újra megjelentek a virágok.
Már újra kint vannak, átültettem nagyobb cserépbe, kaptak komposztot.
 Virágoznak :)




Szép napokat, jó hangolódást a Húsvétra!

<3 ajánlom a blog tartalomjegyzékét inspirációra :)



2 megjegyzés:

  1. De szép! Az enyém sajnos kint maradt, míg nem voltunk itthon októberben, és megfagyott. :-( De idén jobban vigyázok majd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csipkerózsa, sajnálom :(
      Mindig a kerti tárolóba vittem, ahol tönkrement, de most sikerült :)
      bár jó sok növény volt a házban a télen, de nagyon örülök hogy sikerült megőrizni.

      Törlés