2015. január 4., vasárnap

Fahéjas almás joghurt (házi)




Tegnap este miközben csipegettünk a Fiammal  -almát, sajtot, diót, joghurtot-  kérdezte 
"mama, ha boltban jársz, veszel nekem almás fahéjas joghurtot?"
Veszek, persze -válaszoltam.


...a felkelő Nap fényében...


Boltban még nem jártam (ha járok veszek, ha ezután még kívánja a boltit...), 
de ma reggel készítettem neki. 
Natúr joghurt volt itthon, alma volt, fahéj volt és méz, hársmézet tettem bele,
 meg egy kevés citromlét facsartam az almára, meg egy gondolatnyi sóval is meghintettem.



Fahéjas almás joghurt

Hozzávalók
1 nagy alma (golden)
kb. 1/4 citrom leve
3 tk méz
csipetnyi só (jó só :)
1 mk őrölt fahéj
1 nagy doboz natúr joghurt


Az almát megmostam és feldaraboltam. 
Összeturmixoltam a citromlével és a mézzel. 
Megszórtam a sóval és az őrölt fahéjjal.
 Összekevertem a joghurttal (kanállal).

A joghurt is készülhetett volna házilag, pl. így:
vagy, így:
Ízesített joghurtok és italokat találsz még a tartalomjegyzékben, a "Italok"-nál:






6 megjegyzés:

  1. Minden van hozzá itthon. :-) Ki is próbálom, tökéletes lesz vacsorára.
    Köszönöm. <3

    VálaszTörlés
  2. Hmmmm - mennyei - viszem is magammal! köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól hangzik! Ezt ki kell próbálni feltétlen!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csokoládé Kreatívan <3
      Imádok turmixokat, joghurtokat készíteni, kreatív munka :)
      Egészségetekre!

      Törlés